Whirlpool organiseert internationale productlancering! – 2015

  • BedrijfWhirlpool
  • Datum1 april 2015
  • LocatieWaagnatie
  • Genodigden500

Op 1 april toonde Whirlpool haar nieuwe producten aan de wereld. De primaire doelgroep? Nederlandse en Belgische retailers. Om de lancering van hun geruisloze wasmachines, design droogkasten en no-frost koelkasten kracht bij te zetten, rekenden ze op de expertise van To The Point Events.

Voor deze exclusieve gelegenheid werd Waagnatie omgetoverd tot een reuze-wasmachine. In de “belevings-trommel” konden onze gasten genieten van een unieke dinnerspektakelshow. De verbazingwekkende water-act (Aqua-Dance; exclusief te boeken bij To The Point Events), energieke LED-jugglers en een fenomenale ring-act verzorgden de show tussen de exquise gangen door.

In de receptieruimte stond een levensgrote luchtbel waarin je kon ontdekken hoe stil de nieuwe generatie wasmachines nu echt zijn. Whirlpool en To The Point Events creërden een onvergetelijke avond voor de retailers die deze nieuwe generatie producten bij hun klanten met heel veel overtuiging zullen aanprijzen.

Meer Productlancering Cases:

MEER REFERENTIES