×

AG Insurance stoomt haar medewerkers klaar voor de digitale toekomst.

Bekijk de video

Klant AG Insurance | Genodigden 4400 | Gelegenheid Beurzen en congressen

Embrace the digital

Via een evenement willen we medewerkers van AG Insurance vertrouwd maken met nieuwe technologieën en hen aantonen dat digitalisering tot heel wat nieuwe opportuniteiten kan leiden.

Hans De Cuyper, CEO AG Insurance

AG Insurance Digital Week

To The Point Events vertaalde de vraag van AG Insurance naar een Digital Week met als slagzin ‘Embrace Digital’.  We dompelden de werknemers onder in een digitaal bad waardoor ze de digitale manier van werken als een

positieve, nieuwe stap zien binnen de onderneming.

Inspirerende keynote-sprekers, diverse motiverende workshops en interactieve experiences openden de geest, zodat iedereen de digitalisering kon opsnuiven.

AG Insurance Digital Week

To The Point Events vertaalde de vraag van AG Insurance naar een Digital Week met als slagzin ‘Embrace Digital’.  We dompelden de werknemers onder in een digitaal bad waardoor ze de digitale manier van werken als een

positieve, nieuwe stap zien binnen de onderneming.

Inspirerende keynote-sprekers, diverse motiverende workshops en interactieve experiences openden de geest, zodat iedereen de digitalisering kon opsnuiven.

Digital all the way via onze ultieme congresapp.

De digitale ervaring ging verder dan enkel het evenement zelf. We ontwikkelden een app op maat van het evenement waarin de werknemers van AG Insurance het programma konden ontdekken en zich inschrijven voor de diverse tijdslots. Ook maakten de werknemers elkaar wegwijs in digitalisering. 300 ambassadeurs inspireerden via een foto- en videocampagne de andere werknemers om deel te nemen aan de Digital Week.

 

Tot slot bood de app ook de mogelijkheid om alle keynotes, workshops en experiences die je gemist had volledig te herbeleven in je eigen taal door middel van ondertitels. Door mee te investeren creëerden we samen met AG Insurance de ultieme congresapp.

15.000

In te vullen slots

Iedere werknemer kon gedurende drie werkuren kennis maken met digitalisering.

In totaal creëerden we 15.000 mogelijke slots, wat neerkwam op 120 procent van de vraag. AG Insurance hoopte op 75 procent participatiegraad. Maar liefst 80 procent van de slots werden uiteindelijk ingevuld en meer als 90 procent van de werknemers nam deel aan één of meer activiteiten.

Drones, VR, e-mobiles …

Werknemers kregen de kans om VR, drones, e-mobiles, … te beleven. En te ontdekken wat de gevolgen zijn voor verzekeringen.

Inspirerende workshops

Het integreren van interne opleidingen, voor en door collega’s, zorgde ervoor dat je het enthousiasme iedere dag voelde groeien

Plannen om een inspirerend congres te organiseren? We luisteren graag hoe we kunnen helpen.

© 2024 To The Point Events BVBA • All Rights Reserved