×

Kick-off Randstad & Tempo-Team

Klant Randstad | Genodigden 350 | Gelegenheid Digital events

De uitzendbureaus Randstad en Tempo Team verbleven 3 dagen lang in ons Corda Theater voor hun virtueel kick-off event van 2021.

De eerste twee dagen deden we vooropnames van de verschillende presentaties van het management en directie. Op de derde dag vonden de livestreams plaats voor 350 managers en directieleden opgesplitst in vier verschillende streams (per brand én per taal). De livestream begon
met speeddating, wat voor een leuke dynamiek zorgde
bij de start van de kick-off. De interactie bleef behouden door de integratie van polls, video’s, live interventies, awarduitreikingen, live teambuilding, …. De gasten werden ook fysiek thuis verrast met een Tribe Box vol met leuke elementen en attributen afgestemd op het dagprogramma. Zo sloten we de dag af door samen het glas te heffen op het nieuwe jaar.

De uitzendbureaus Randstad en Tempo Team verbleven 3 dagen lang in ons Corda Theater voor hun virtueel kick-off event van 2021.

De eerste twee dagen deden we vooropnames van de verschillende presentaties van het management en directie. Op de derde dag vonden de livestreams plaats voor 350 managers en directieleden opgesplitst in vier verschillende streams (per brand én per taal). De livestream begon
met speeddating, wat voor een leuke dynamiek zorgde
bij de start van de kick-off. De interactie bleef behouden door de integratie van polls, video’s, live interventies, awarduitreikingen, live teambuilding, …. De gasten werden ook fysiek thuis verrast met een Tribe Box vol met leuke elementen en attributen afgestemd op het dagprogramma. Zo sloten we de dag af door samen het glas te heffen op het nieuwe jaar.

Dank voor de fijne samenwerking, heel goed gedaan!

De reacties van onze medewerkers waren laaiend enthousiast, de tevredenheidsscore op het event was dan ook nog nooit zo hoog, zelfs beter dan het offline event van vorig jaar.

Marianne Huyghebaert, manager internal communicaion

Op zoek naar een sterke partner om je verhaal hybride of online te vertellen?

© 2021 To The Point Events BVBA • All Rights Reserved