×

Welkom in de wondere wereld van Warsco Units.

Klant Warsco Units | Genodigden 600 | Gelegenheid Personeelsfeesten - Bedrijfsfeesten

De wereld van Warsco

Warsco Units in Genk bouwt units voor tijdelijke huisvesting. Het is een boeiend bedrijf met mensen die passioneel bezig zijn met hun klanten. En dan sta je als evenementenbureau voor de uitdaging die passie over te brengen bij de opening van het nieuwe bedrijfsgebouw, dat eveneens bestaat uit… units!

To The Point Events slaagde erin om de 600 gasten van het openingsevent bij Warsco Units te laten binnenstappen in een wondere wereld. Meer nog, de genodigden gingen naar huis met open mond, letterlijk met verstomming geslagen!

Niets vermoedend werden ze meegenomen op een tocht doorheen de Warsco-wereld, waar de eindeloze mogelijkheden van de units live getoond werden. Opstappen op een trein, om vervolgens door een school, een kindercrèche, een ziekenhuis, een kantoor, een vergaderruimte, een refter en een woonkamer te passeren om dan uit te stappen uit een slaaptrein.

De wereld van Warsco

Warsco Units in Genk bouwt units voor tijdelijke huisvesting. Het is een boeiend bedrijf met mensen die passioneel bezig zijn met hun klanten. En dan sta je als evenementenbureau voor de uitdaging die passie over te brengen bij de opening van het nieuwe bedrijfsgebouw, dat eveneens bestaat uit… units!

To The Point Events slaagde erin om de 600 gasten van het openingsevent bij Warsco Units te laten binnenstappen in een wondere wereld. Meer nog, de genodigden gingen naar huis met open mond, letterlijk met verstomming geslagen!

Niets vermoedend werden ze meegenomen op een tocht doorheen de Warsco-wereld, waar de eindeloze mogelijkheden van de units live getoond werden. Opstappen op een trein, om vervolgens door een school, een kindercrèche, een ziekenhuis, een kantoor, een vergaderruimte, een refter en een woonkamer te passeren om dan uit te stappen uit een slaaptrein.

De productiehal van het bedrijf werd voor de gelegenheid omgebouwd tot een echt feestpaleis. Maar voor de apotheose van de avond trok To The Point Events naar buiten. Een onwaarschijnlijke show, opgebouwd rond het wagenpark van het bedrijf, een volledig gesynchroniseerd klank- en lichtspel, afgesloten met een spetterende vuurwerkshow vanaf de torenkraan. Met woorden niet te omschrijven, dus het is een must om hieronder de beelden te bekijken!

Een aantal prominente gasten, die actief in de show betrokken waren: minister Jo Vandeurzen, gouverneur Herman Reynders & burgemeester Wim Dries, staken hun enthousiasme over deze ‘werkelijk wonderlijke beleving’ niet onder stoelen of banken.

De productiehal van het bedrijf werd voor de gelegenheid omgebouwd tot een echt feestpaleis. Maar voor de apotheose van de avond trok To The Point Events naar buiten. Een onwaarschijnlijke show, opgebouwd rond het wagenpark van het bedrijf, een volledig gesynchroniseerd klank- en lichtspel, afgesloten met een spetterende vuurwerkshow vanaf de torenkraan. Met woorden niet te omschrijven, dus het is een must om hieronder de beelden te bekijken!

Een aantal prominente gasten, die actief in de show betrokken waren: minister Jo Vandeurzen, gouverneur Herman Reynders & burgemeester Wim Dries, staken hun enthousiasme over deze ‘werkelijk wonderlijke beleving’ niet onder stoelen of banken.

5170 euro

Geschonken

Een goed doel steunen in plaats van cadeau’s te geven.

De genodigden werden aangemoedigd een bijdrage te leveren aan Hart voor Limburg of het Kinderkankerfonds in plaats van een cadeau mee te brengen. In totaal werd er 5170,00 euro geschonken.

Bronzen

Benelux Event Award

Dit project werd bekroond met een bronzen Benelux Event Award.

Al 20 jaar lang beloont deze jaarlijkse competitie de beste B2B en B2C eventmarketingcampagnes van het voorafgaande jaar, georganiseerd door evenementenagentschappen uit de Benelux.

Deze trofee wordt uitgereikt tijdens een officiële ceremonie, die volgt op een selectie door een onafhankelijke jury, samengesteld uit 15 corporate event managers.

Op zoek naar een uniek personeelsfeest?

Bekijk de video
© 2019 To The Point Events BVBA • All Rights Reserved